Monday, November 4, 2013

kisah kenangan silam..part1 (cinta)

bismillahirrahmanirrahim

assalamualaikum..

dear diary,,                                                                              

aceceh,,bajet tulis diary plak,,
niat hati nk imbas kenangan mase zaman jahiliyah,,
zaman cintan-cintun bajet cinta sampai akhir hayat haktuih!!
tapi..apa-apa pun tu still kenangan kite..
buruk2 pun tulah aku pada masa lepas
tak gitu?

cer kome ingat balik..
mase kome2 jatuh cinta..
serasa mula2 umur korang baper ek?

aku teka..hm,,,darjah 1?
tak pon..umur 5 tahun or 6 tahun..
bajet cinta,,
padahal sayang jer..kn2??
sebab tu kawan kiter
mesti la ade ase sayang sangat2..

hm,,ade gak mula jatuh cinta masa umur 12 tahun
mase umur ni mesti korang ade utus2 surat gitu kn??
aku cmtu?sori la..mase umur2 tu aku masih suci lagi dr
perasan-perasan cinta,,

aku ade pengalamn ni pon disebabkan akak aku la,
aiseh..nk di jadikan cerita,
ade budak pompuan darjah 5(time tu aku darjah 4,akak aku darjah 6)
datang sound aku..

sound per?
dia ckp..''ckp kt akak ko,si leman(nme smaran beb) pakwe aku.."

aku pon terpinga2,,tp dpt agak la budak mana
sbb mamat tu layan aku baik punyer,,
eceh,,nk tackle kakak kena tackle adik lu..
dier tu..pergh romantik gile..
sehari bape surat ntah akak aku dapat..
siap bg lukisan ag,,
gambar srikandi mana ntah dia cilok..
mner aku tahu?
hehe..rahsia..shhhh..

 kenangan tul kan??

korang ade kenangan x?cer citer skit..

kisah 1st love aku??

hm,,hm,,nexttime la aku citer,,

complicated sgt nk discribe
;hoho

daa...wasalam,,